2013. március 30., szombat

Mekk Elek megkergetett..O.O

nyákk-csett-nyákk-csett. semmi komoly, csak éppen kitörtem az ujjaim, annyit gépelek már :D
kaptam 2 díjat egyik legjobb barátnőmtől, smile-girl.:)))-től, amit nagggggyon szépen köszönök! <3
az első:
1. Ha megkaptad a DÍJAT, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a KÉPET!
2. ŐSZINTÉN kell válaszolnod a kérdésekre! 

 3. Összesen 5 SZEMÉLYNEK kell tovább adnod.
4.  Ezt egytől - egyig ÁT KELL MÁSOLNOD a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat VISSZAFELÉ NEM LEHET adni! (Annak nem adhatod akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat!)





 1. Miért kezdtél el blogolni?- mert egyszer csak kipattant a fejemből egy ötlet, mint valami isteni szikra, megmutattam pár embernek, nekik nagyon tetszett, így elkezdtem :)
2. Mit szeretsz jobban? Blogot írni, vagy blogot olvasni?- blogot olvasni! hihetetlen mennyi tehetség lapul közöttünk, és még csak nem is sejtik!
3. Szerinted mi a legidegesítőbb dolog a világon?- a testvérek? ha állandóan lefagy a gépem? ha a tesóim hazavágják a gépem?
4. Milyen érzések kavarognak benned, amikor díjat kapsz? - örülök, hogy valaki ismer:)
5. Tudsz gitározni?- nem, de naggyon szeretnék megtanulni!
6. Kedvenc dal/dalok?- olyan sosincs, de most nagyon imádom a Dear God-ot, a Heroes-t, a Never Too Late-et, és ami az örök kedvenc, a 1D:))))
7. Hol szeretnél lakni felnőtt korodban?- ha kell, London-ban csövezek, de akkor is ott fogok élni!*-*
8. Mit jut eszedbe először, amikor meghallod azt a két szót, hogy "One Direction"? - emberek, akiket nem értenek meg. sem azok, akik elítélik és sem a rajongók. és most felőlem nyugodtan háborodjon fel mindenki, de azért tényleg? nem ismerjük őket, nem tudjuk, mi ment bennük keresztül az évek során. elképzelni ellehet, de nem vagyunk ők.
9. Milyen zenéket szeretsz jobban? Lassú, vagy gyors?- mindegyiket máskor:)
10. Milyen idegennyelveket beszélsz? És milyeneket szeretnél a jövőben?- németet tanultam, de nem beszélem >.< most angolt tanulok elég keményen, remélhetőleg júnban meglesz a nyelvvizsgám. szeretnék spanyolul, olaszul, franciául, és walesiül beszélni. vagy legalábbis káromkodni. azt senkisem értené meg. :))))))))))))
második:

1.Írj magadról 11 dolgot
2.Válaszolj 11 kérdésre
3.Írj 11 kérdést
4.Küld tovább 11 blognak
1
1: jelenleg sárga a körmöm q:
2: jelenleg szerelmes vagyok Francisco Lachowski-ba *-* <3
3: elhitetem az emberekkel, hogy hülye vagyok *p
4: van 3 állato....khm...legjobbom:))<3
5: imádok énekelni, de imádkozz, hogy sohase halljál meg!;)
6: rákattantam a a filmnézésre. most komolyan. igazolom, hogy hülye vagyok. amit ma néztem, az a barbie és a rózsaszín balettcipő!o.o(örüljetek, h nem ismertek)
7: a barátaim azt mondták, kinyírnak, ha nem leszek író:D
8: mindkét agyféltekém ugyanolyan jól működik, ezért azt mondják rám, hogy különleges vagyok =O hahaha NO. max különlegesen hülye.
9: éjjeli madár vagyok:)
10: Cassandra Clare a példaképem (:3
11: tumblr, I think I love you  <3
2
1. Mióta vagy directioner?- beugratóskérdés. erre sosincs jó válasz.
2. Mi a legnagyobb álmod?- író szeretnék lenni:)
3. Melyik 3 szóval jellemeznéd magad?- hülye. álmos. koffeinmániás.
4. Mióta blogolsz? - több, mint egy éve:)
5. Mi az, ami feltétlenül szükséges a boldogságodhoz?- saját egészségtelen kotyvaszainkat elfogyasztani a barátokkal!<3
6. Miből van több neked? Fiú vagy lány barátból?- lány.
7. Hiszel a szerelem első látásban?- minden szerelem első látásra születik. csak erről az emberek még nem tudnak:)
8. Hol volt az eddigi legemlékezetesebb nyaralásod?- Angliában és Olaszországban!:D
9. Milyen háziállatod van, és milyet szeretnél?- van 2 kutyánk és egy cicusunk, de nem sajátok, és jelenleg nem szeretnék állatot, mert még magamnak sem tudom gondját viselni:D
10. Ha választhatnál bármilyen telefont, milyet választanál?- blackberry*-* <3
11. Szoktál sírni a filmeken? :)- eddig csak a Last Song-on és a The Perks of Being a Wallflower-en sírtam:')

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése