2013. március 22., péntek

4. fejezet



 
Cam
CAMILLA
Fülledt volt bent a levegő, annak ellenére, hogy nyitva volt az összes teraszajtó. Az emberek feltalálták magukat, jól kihasználták az összes függönyfülkét. Magamba szívtam a mámort. A táncparketten emberek rángatózó teste tapadt össze. A szemem már káprázott a túl sok alkoholtól, de nem érdekelt, mert remekül éreztem magam. Mindig táncoltam valakivel, de sosem tudtam, mikor változnak a partnereim. És még mindig nem találtam meg az emberem, akivel az est hátralevő részét akartam „eltölteni”. A gondolatra keserű íz járta át a szám.
-Elmegyek még egy körért. Kérsz valamit?- ordítottam Finának, hogy hallja is amit mondok.
-Nem, köszi. Most elvagyok- vigyorgott rá a srácra, akivel éppen szorosan összesimultak, majd mohón szájon csókolta.
-Oké- nevettem el magam, és kezem feltartva kitáncoltam a tömegből.
Fina
A pulthoz mentem, kértem egy vodkát, de amikor próbáltam kinyomakodni a tömegből, valaki nekem jött hátulról, és leborította a hajam az italával.
-Idióta!- fordultam meg, és már majdnem lekevertem neki egy pofont, de még időben elkapta a kezem.
-Kis agresszív- kuncogott. Lenézett a kezemben tartott üvegre, majd vissza rám.- Keményen nyomod.
Szemében ott égett a kihívás, nem gondolta, hogy le tudom húzni. Számhoz emeltem az üveg száját, és jól meghúztam, mire csak füttyentett. A kezébe nyomtam az üveget, és megindultam a mosdó felé, de követett. Mikor befordultam, megpróbáltam bevágni előtte az ajtót, de elkapta.
Harry
-Kifelé!- kiáltottam rá a lányokra, akik a sminkjüket igazították a tükör előtt, és nyakukat behúzva iszkoltak ki a helyiségből.
-Nem esett le, hogy ez a női mosdó, idióta?- néztem rá a srácra a tükörből. Igazából tetszett, amit láttam. Sötétbarna, szinte fekete haja alól nézett fel rám a vágytól és alkoholtól sötétzöld szemeivel.
Elkaptam a tekintetem, amikor észrevette, hogy őt fürkészem. A hajamat kibontottam, és a csapot megeresztve gyűjtöttem a tenyerembe a vizet, hogy kimossam a ragadós alkoholt belőle. Egy halk sóhajt hallottam felőle, és amikor rá néztem a tükörben, kissé tátott szájjal nézett rám. Miközben továbbra is őt néztem, odajött hozzám, átölelte a derekam, magához húzott, és a nyakamra hajtotta a fejét. Makacsul ellen álltam annak, hogy bármiféle reakciót váltson ki belőlem, de amikor ajka hozzáért az érzékeny bőrfelülethez, felsóhajtottam. Ahogy egyre közelebb vont magához, és a nyakam szívogatta, elveszettem magam felett a hatalmat.
-Tudod, ki vagyok?- suttogta bele a fülembe, miközben ajkai megérintették a fülcimpáimat.
Csak megráztam a fejem, nem voltam képes válaszolni.
-Biztos, baba?
Összeráncoltam a homlokom.
-Nem tudok koncentrálni, ha közben ezt teszed velem.
Belemorgott a nyakamba, és ahogy kifújta a levegőt, megborzongtam.
-Nem baj. Nem érdekel.
Hirtelen hangos kopogásra kaptuk fel a fejünket, de nem szakadtunk el egymástól.
-Haló! Bárkik is vagytok bent, beengednétek? Mindjárt idecsinálok magam alá!- jött a hang.
Felkuncogtam, elhúzódtam a sráctól, majd még egyszer a tükörbe néztem, és elindultam a kijárat felé.
Mikor kinyitottam, lányok csoportja esett be majdnem a helyiségbe. Kuncogtam, de gyorsan kisurrantam. Körülöttem mindenki párokba verődött és folytatta azt a tevékenységet, amit mi elkezdtünk. Mosolyogva folytattam az utam, magam sem tudom, hová, és már kész őrültnek éreztem magam. Erre valaki átölelt hátulról, én pedig megfordultam a karjaiban, hogy lássam, ki az. Mintha a maszk annyit engedett volna láttatni belőle.
-Nincs kedved egy következő részhez?- kérdezte és közben megnyalta az alsó ajkát.
-A lakásomon- jelentettem ki. Megfogtam a kezét, és vezetni kezdett, de a pult mellett megállt, és kért egy üveg whiskeyt.
Vigyorogva néztem fel rá, majd folytatni kezdtük utunkat a kijárat felé. Mikor kiértünk, megtorpantunk az út szélén. Már épp hívni akart egy taxit, mikor füttyentettem, és egy limuzin állt meg előttünk.
-Te ilyet is tudsz?- nevetett fel, majd beszállt mögöttem a kocsiba.
-Nincs mit tagadni, varázslatos vagyok- kivettem a kezéből az üveget, és jól meghúztam. Ahogy éreztem, hogy felperzseli a torkom, a srác keze után kezdtem tapogatózni.
-Te jössz, bongyi- a szájához emeltem az üveget, és megdöntöttem. Kezem kissé megbillent, ezért ő a kezét feltartva jelezte, hogy nem tud többet.
-Béna vagy- nevettem ki.
-Igen?- húzta fel kihívóan a szemöldökét, és kivette a kezemből az üveget. A számhoz emelte és megdöntötte. Amikor tele volt a szám, megpróbáltam elhúzódni, de megfogta a tarkóm. Mikor végre sikerült lenyelnem a nem kis mennyiséged.
-Idióta- ütöttem meg a vállát és nyelvet öltöttem rá.
-Egyszer Isten bizony leharapom a nyelved- nézte a számat, közben kissé megnyalta a sajátját.
Nevettem rajta, és eldőltem az ülésem, mire véletlen megnyomtam az egyik gombot, és kinyílt a holdfénytető.
-Nézd!- ugrottam fel, és kihajoltam az ablakon. Kezem széttártam, mintha repülnék. Ő ugyan így tett, és kurjongatni kezdett. A kocsi gázt adott, mire én is sikítani kezdtem. Összefontam az ujjainkat, és úgy tartottuk fel őket.
Amikor beértünk az utcánkba, lezuttyantam az ülésre, a bongyi meg rám. Homlokunk összeért, és már majdnem végigsimítottam az ajkán, amikor kitárult az ajtó.
-Megérkeztünk, kisasszony- köszörülte meg torkát Ash, a sofőr.
Kuncogtam, majd kimásztam az ajtón. Szorosan fogtam bongyim kezét, majd feltámolyogtunk a lépcsőn. A liftben végig egymást néztük, de nem tettünk semmit, ezzel növelve az izgalmat. Mikor a lift halk csipogással kinyílt, felkapott a karjába. Körülfontam a nyakát, és lerúgtam magamról a magas sarkút.
-Még nem is táncoltunk- suttogta, majd letett a lábaira.
-Egyedül is tudok táncolni- kuncogtam, de mikor megpróbáltam elhúzódni tőle, megtántorodtam, ő pedig visszahúzott magához. Szorosan átöleltem a nyakát.- Zene nincs?
-Szükségünk van rá?- húzta féloldalas mosolyra a száját.
Lassúzni kezdtünk a nappaliban, végig egymás szemébe néztünk. Olyan könnyű volt elveszni a világban. Örökké így akarok maradni. Vele. Igen, vele.
-Veled akarok maradni. Örökké. Így.
Lehajtotta a fejét, így arca közelebb került az enyémhez.
-Mi a neved?
-Camilla.
-Camilla- ismételte el kissé vontatottan, de olyan csodálatosan hangzott a szájából, hogy örökké képes voltam hallgatni.
-És a tiéd?
Egy ideig nem válaszolt, csak engem fürkészett. Már-már azt hittem, sosem fogom megtudni bongyim nevét, mikor felsóhajtott, és elmondta.
-Harold.
-Harold- ízlelgettem, és próbáltam a fiúhoz kötni.
Lassan lehúztam magamról az állarcot, mire Harold szeme elkerekedett, és nyögött egyet.
-Mi az?- kérdeztem ijedten, mintha bármi rosszat tettem volna.
-Olyan gyönyörű vagy- sóhajtotta.
Kezem felvezettem az arcán, és megpróbáltam lehúzni róla a maszkot, de megragadta a kezem.
-Szabad?- kérdeztem. Vonakodva, de leengedte a kezét.
-Remélem, elég részeg vagy már- morogta az orra alatt, de nem törődtem a megjegyzésével. Eldobtam a maszkot, majd felnéztem a fiú arcába. Tátva maradt a szám.
-Te jóképű vagy- jegyeztem meg, mire Harold elnevette magát.
Arcom két oldalt megragadta, és mohón magához vont. Olyan szenvedélyesen csókolóztunk, mint még soha. Talán mert még sosem csókolóztunk.
-Har…- akartam mondani a nevét, de megharapta az ajkam.
Felbotladoztunk a lépcsőn, egyenesen a szobámba. Lehúztam róla a zakóját és az ingét, majd a nadrágjától próbáltam megszabadítani. Ő eközben a ruhám cipzárját kereste, de sehol sem találta.
-Ez nem olyan- mosolyogtam, és feltartottam a kezem, neki pedig végre leesett a tantusz. Lassan húzta fel a szoknyám alját, ami húzta magával a többi ruharészt.
Már mindketten csak egy alsóneműben álltunk, amikor újra nekiesett az ajkaimnak. Bedőltünk az ágyba, és a testemet kezdte simogatni, mikor keze beleütközött valamibe.
-Ez meg mi?- ráncolta a homlokát, mikor felemelte a hatalmas plüss majmot, ami elfoglalta az ágyam felét.- A karikás filmek nem valók az ilyen kismajmoknak, mint te- mondta, és arccal lefelé letette az ágyam mellé, én pedig nevetésben törtem ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése