2013. március 29., péntek

5. fejezet



Tumblr_mjnzlsgzfv1r48wwvo1_500_largeCAMILLA
-Maci a málnásban!- ültem fel hirtelen, mire egy párnát kaptam az arcomba.
-Halkabban- nyögött fel Fina, majd arccal bezuhant a párnák közé.
Fáradtan dőltem vissza. A takaróm után kezdtem el tapogatózni, az anyag helyett viszont valami más akadt a kezembe.
-Hát ez meg… ez nem lehet igaz! Ó a francba! Ó a büdös francba!- ugrottam fel, és kerestem egy pólót meg fehérneműt, amiket gyorsan magamra kaptam, de közben szüntelenül szitkozódtam.
-De, igaz, megtörtént, lépj túl rajta. De azért menj el orvoshoz, ki tudja, mit szedtél össze- motyogott Fina, én pedig csak még jobban kiborultam. Hogy történhetett ez?
Lefutottam a földszintre, és bármiféle jelet próbáltam keresni, hogy talán mégsem ő volt. Már egy ideje rohangáltam idegbetegen fel-alá, mikor véletlenül feldöntöttem a kisasztalt. Idegesen rámoltam vissza mindent a helyére, mikor elakadt a lélegzetem. Egy vörös báli maszk hevert a szőnyegen, egy kis cetlivel együtt. Legközelebb
-Fina!- kiáltottam, de mikor nem jött válasz, inkább felrohantam a szobába. Ráugrottam az ágyra, és idegesen ébresztgettem.
-Oké- ült fel, megdörzsölte a szemét, majd komolyan rám nézett.- Magyarázz meg valamit. Eddig számtalanszol feküdtél le pasikkal illuminált állapotban, de neked most kell felkapni valami miatt a vizet. Reagálnál?- fújtatott.
-Eltűnt a pótkulcs a tartóból- suttogtam, mire Finának fent akadt a szeme.
-Ó Istenem, mondd, hogy nem egy szpichopatával kerültél tegnap egy ágyba!
Lehajtottam a fejem, mint mindig, mikor mondani akarok valamit, de magamtól sosem mondanám el, ezért valakinek rá kell kérdeznie.- Cam?
-Úgy is hívhatjuk- motyogtam. Megfogtam a fekete alsót, és gyűrögetni kezdtem a kezeim között.
-Ki volt?- lágyult meg a hangja, és fél kézzel a vállamnak támaszkodott.
-Harry- nyögtem ki kínkeservesen, szempilláim alól pedig csak nagyokat pislogva néztem fel rá, mintha a szemembe sütne a nap. Láttam rajta, hogy legszívesebben felnevetne, és bölcsen azt mondaná, hogy a pofon visszajár. De nem tette.
-Vigyázz magadra- bökött meg, majd felállt, és kiment a szobából, egyedül hagyva gondolataimmal.
Fáradtan másztam be a kádnyi forró vízbe, és hagytam, hogy kiégessék kimerült bőrömet. Hajam kiengedtem a fejem tetejére kötött fonatból, és ahogy felszívta a víz súlyát, egyre inkább húzni kezdett a víz alá, én pedig engedtem. A gondolatok végigjártak a testemen. De megpróbáltam csak a jelenlegi legfontosabbal törődni: Harry-vel. Nem tudtam, hogy mit akarhat tőlem. Nem tudom, mennyire emlékszik a múltból. Félek, hogy most, hogy visszatért, kiszolgáltatottá válok. És ennek nem lesz jó vége.

-Jézusom!- sikít fel Fina, mikor egy csapat kölyök majdnem nekimegy a folyosón.
-Bestiák- morgom, majd finoman meglököm barátnőmet, jelezve, hogy haladjunk.- Mi is ilyenek voltunk 9.-ben?
-Te? Kizárt- nevetett Fina.- Emlékszem, ahogy beléptél az épületbe. Átszabattad az egész egyenruhát! És miután az Mr. Morriarty nem tűrte el, forradalmat indítottál. Az egész sulit felbolygattad. Mindenki hősként emlegetett és egyedül te ülhettél 9-edikesként a végzősök asztalánál.
-Én úgy emlékszem, te is ott ültél- mosolyogtam rá.
-Erőnek erejével sem lehetett volna szétválasztani titeket- nevetett le ránk egy mély basszus.
-Doyle!- ugrott szegény fiú nyakába Fina, és jó szorosan megölelgette, és pedig csak egy fejbiccentéssel üdvözöltem, erre ő csak megköszörülte a torkát.- Neked nem Liverpool-ban kéne lenned?
-Csak kedden megyek, addig pedig még el kell hoznom pár iratot a suliból. Fura lesz egyetemre járni.
-Nekünk is fura lesz végzősként- sóhajtok fel.- Túl sok nyugi lesz nélkületek. Mit gondolsz, tudsz élni majd nélkülem?- tettem teátrálisan szívemre a kezem, és csücsöríteni kezdtem Doyle felé, mire ő csak kiröhögött. Hiába, az évek alatt megtanulta kezelni a… engem.
-És ti?- vonja fel a szemöldökét.
-Még fel kell vennünk a szekrények kulcsait, meg az egyenruhákat, meg az órarendet sem lenne rossz megtudni- számolja Fina.
-Na meg a tanárok- húzom szám gúnyos mosolyra.
-Óh, imádkozzatok, hogy ne Higgins-t kapjátok történelem professzornak! Az az ember ki fog titeket csinálni!
-Kössz a bíztatást.
-Hé, rám mindig számíthattok- borzolta össze a hajam, mire hátba vágtam.
-Mi is szeretünk- küldtem felé angyali mosolyt.
Doyle bement az igazgatóiba, hogy felvegye a cuccait, mi Finával pedig a recepcióhoz mentünk a saját dolgainkért.
-Mond, hogy nem te…- támadtam le barátnőmet, mire ő csak hevesen megrázta a fejét.
-Nem tudtam, hogy itt lesz! És lehet, hogy az ex-ed, de tudod, hogy mennyire bírom őt! Mintha a saját bátyám lenne.
-Igen, tudom- sóhajtok, közben pedig aláírom a papírokat, amiket a recepciós nyom az orrom alá.
-Caaaaaam… Nem hívhatnánk át ma estére egy italra?- néz rám boci szemekkel.
-Egy estére vagy egy italra?- vonom fel a szemöldököm.
-Kérleeeeeeek.
-Jajj, ne már! De ugye nem szándékozol vele lefeküdni?
-Mi van? Dehogy is! Jézusom, Cam, tudod, hogy nem vagyok olyan!- üt meg a saját táskájával. Még ő is aláírta az átvételi papírokat, majd elindultunk megkeresni Doyle-t.
-Nyuszifülem!- ugrottam rá Doyle hátára, ő pedig nevetve kapta fel a fejét.
-A szél erősödött fel? Camilla, nagyon könnyű vagy. Komolyan fel kéne szedned pár kilót, különben baj lesz- rázta meg rosszallóan a fejét, én pedig lemásztam róla.
-Ez nem olyan egyszerű- hajtottam le a fejem.
-Rengeteg kaját rakok le elé, de nem tudja megenni. Olyan kicsi a gyomra, mint egy sünnek. Így pedig hiába akar hízni- húzta el a száját Fina.
-Csoki, nasi, kóla, minden szar?- kérdezte Doyle hitetlenkedve.
-Nem megy- csaptam össze a tenyeremet.- És leszállhatnátok rólam. Biztos nektek is van saját bajotok.
-Szereznem kell egy csajt/pasit- mondta egyszerre Doyle és Fina, mire elröhögték magukat.
-Istenem, titeket egymásnak teremtettek- forgattam meg a szemem.
Már javában jártuk a zajos utcákat, és beszélgettünk. Doyle sajnálta, hogy nem lehetett ott a múlt heti álarcosbálon, Fina viszont biztosította, hogy ha tudtuk volna, hogy a városban van meghívtuk volna.
Éppen egy forgalmas útkereszteződésen mentünk át, mikor egy taxi ránk dudált, és épphogy csak lefékezett a lábam előtt.
-Hé!- kiáltottam mérgesen, és rácsaptam a motorháztetőre.- Mit képzel, ki maga? Csak egy alulfizetett senki, akinek nincs pénze arra, ha beperelem, mert majdnem kinyírt minket!- dühösen indultam meg a sofőrnek, de hátulról elkapták a derekam és elrángattak.- Vigyázzon magára!- ráztam még meg felé az öklöm. Az ökör sofőr elég elképedt fejet vágott, de gyorsan összeszedte magát, és tovább indult.
Miközben ketten végigcipeltek a parkon, rajtam röhögtek, én pedig összefont karral dühöngtem.
-És mi van, ha tényleg elüt minket? Hatalmas mázlink volt. És csak belé akartam ezt verni, hogy máskor ne fordulhasson elő.
-Nyugi, pipi. Nem történt meg!
-Hogy mi…?! Te kis szarhá…- emeltem fel a kezem, de Fina elkapta, mielőtt bármit is tehettem volna. Szorosan megölelt és puszit nyomott az arcára. Pontosan tudja, hogy kezdenek elvonási tüneteim lenni, ezért próbál lenyugtatni.
-Nyugodj meg! Nem húzhatod fel magad! Nem akarjuk, hogy visszaszokj, ugye?- kérdezte, én pedig fujtatva bólintottam. Szóval még nem jött rá. De ami késik, nem múlik. És addig sem fáj neki.
Mikor odaértünk a lakásunkhoz, „szívéjesen” felinvitáltam volt barátomat hozzánk egy italra, Finához pedig egy éjszakára. Mondjon bármit, látom rajta, hogy bejön neki. És ha valóban tetszik neki, én nem állok az útjukba.
A liftben Doyle és barátnőm valami színészen meg filmeken vitatkoztam, amihez nem igazán tudtam/akartam hozzászólni, ezért élvezettel ugrottam ki a liftből, mikor megállt a lakásunk szintjén.
-Mondom! Caprio olyat alakít a Django-ban, hogy azért Oscar járt volna neki!
-Kuss legyen!- hallgattatom el őket, ugyanis a nappaliból zaj szűrődött ki. Szólt a TV!
Fina kissé megszeppent, Doyle lefagyott, ezért én a szememet forgatva indultam meg befelé.
-Nemááár! A Manchester-nek jár a pont! Ez bunda!
-Harry Styles! Te mégis mi a jó büdös francot keresel itt?- döbbentem le, ő pedig vigyorogva fordult felém.

4 megjegyzés:

  1. aaaa de jó lett*--* mért a legjobb résznél hagytad abba? :@@ :( *durcisfej*
    nagyon siess ám !! ;)

    p.s. nézz be hozzám, megint meglepim van számodra^^ http://niallandemma.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mert így biztos, h lesz, akit érdekel a folytatás :D és köszönöm, de szerintem nem ez lett a legjobb művem:) amit neked írtam, jobb lett:D és a másodikat is köszönöm :3

      Törlés
  2. ...and *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-* ..*-* te jóságos... hogy a... nem hi... szóv...na!
    Jaj, Luuxx! :DD Lucas...:D
    brrr! értelmes én: *--* khhööha-hah-hah (ez nevetésnek indult, de fuldoklás lett belőle...)
    Eszméletlen, ámulatos, zavarba ejtő..., vad, csudálatos, Cam-es, (trágár(Y)) és áááh minden egyes ,,porcikáját" imádom!! *----*
    Nem mondom azt, hogy siess, mert... jólvan!! nem jön az ihlet! >:( :D
    Fantörpikus vagy!! ^-^ én meg nem tudok egy normális mondatot leírni...
    tejjel köp: egy hülye barát ;)) x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. majd együtt kiszenvedjük azt a részt! :DD
      köszönöm szépen:)))
      vigyázz a repülő narancsokkal!;)

      Törlés